معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت « می خوانمت » در بوشهر

نمایش «من هر وقت دیدمت، داشتی می‌رفتی» به عنوان برترین اثر سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری تا نهم بهمن در فرهنگسرای مهر شهرکرد میزبان مخاطبان است.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی این اداره کل گفت: مهدی جعفری فارسانی و مریم سلیمانی بابادی که نویسندگی و کارگردانی تئاتر صحنه‌ای «من هر وقت دیدمت، داشتی می‌رفتی» را به صورت مشترک بر عهده دارند، اجرای عمومی این نمایش را از پنجم بهمن در تماشاخانه مهر شهرکرد کلید زدند.

شهرام فرجی با بیان اینکه این اثر نمایشی تولید گروه‌های نمایشی تاتی و آرام شهرکرد است، افزود: در تئاتر من هر وقت دیدمت، داشتی می‌رفتی که اجرای آن حدود یک ساعت به طول می‌کشد، داستان خانواده‌ای روایت می‌شود که در جستجوی خوشبختی‌ در آن سوی دریاها، معنای عمیق‌تری از عشق، محبت و در کنار‌ هم بودن را درک می‌کنند.

وی یادآور شد: نمایش من هر وقت دیدمت، داشتی می‌رفتی در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی که آبان امسال برگزار شد توانست در صدر برترین نمایش‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره قرار گیرد و با نظر هیات داوران، عناوین برتر بخش‌های کارگردانی، نمایش‌نامه، بازیگری زن و بازیگری مرد این رویداد را هم به خود اختصاص دهد.

فرجی همچنین از مهدی جعفری فارسانی، رضا مرادیان فارسانی، ندا قاسمپور فارسانی، کیمیا جهانباز فرد و مینا نجفی به عنوان اشخاص بازی این اثر نمایشی نام برد و اظهار داشت: محمد قلندری هم دستیاری کارگردان این اثر را انجام می‌دهد و ایوب عسگری به عنوان طراح صحنه، زهرا عزیزیان طراح لباس، داوود امینیان طراح نور، سجاد شیرازی آهنگساز و مدیر صدا، کیانوش ابراهیمی طرح نور، حمید خندان طراح پوستر، حسین محمودی مدیر صحنه، علی شاهوردی و فاطمه خدابخشی طراحان گریم و ناهید کریمی به عنوان منشی صحنه در خلق نمایش من هر وقت دیدمت، داشتی می‌رفتی، همکاری می‌کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند این اثر نمایشی را تا نهم بهمن هر شب از ساعت 19 در تماشاخانه مهر شهرکرد به تماشا بنشینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها