مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌ برف و باران هیچ گونه خسارتی در استان نداشته است.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۱۲

به گزارش جام جم آنلاین،علیرضا نیک‌روز گفت: در روزهای گذشته شاهد فعالیت سامانه‌ بارشی در همه نقاط استان بودیم که بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیری به صورت برف بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: با اعلام ورود این سامانه، نشست ستاد بحران تشکیل و تصمیمات لازم در همه حوزه‌ها از جمله امور عشایر، شیلات، ورزش و جوانان، هلال احمر، راهداری، پلیس راه اتخاذ شد و دستگاه‌های حوزه بحران پای کار آمدند.
وی بیان کرد: خوشبختانه مورد خاصی مبنی بر تلفات جانی نداشتیم و در زمان بارش باران و برف با تلاش اداره‌کل راهداری تردد در جاده‌های اصلی، بین شهری و روستایی جریان داشت و با مشکلی مواجه نشدیم.
نیک‌روز با اشاره به اینکه بلافاصله پس از بارش‌ها کارشناسان گروه واکنش سریع برای بررسی موارد و مشکلات اعزام شدند بیان کرد: در حوزه شهری و مرکز استان و سایر شهرها آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها را داشتیم که اولویت ما ساماندهی آب‌های سطحی و کانال‌های هدایت سیلاب در زمان بارش‌ها باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: عصر روز گذشته گزارشی از بهمئی مبنی بر خسارت باد و طوفان به چند گلخانه داشتیم که آسیب وارد شد و مقرر کردیم فرماندار مستنداتی از خسارت وارد شده را در اختیار ستاد بحران قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مردم را بر استفاده بهینه از گاز توصیه کرد و گفت: با توجه به سرمای هوا در استان‌های شمالی توصیه می‌کنیم مردم مصرف بهینه داشته باشند.
وی از ورود سامانه بارشی به استان از اواخر هفته خبر داد و عنوان کرد: در پایان هفته سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود و بارش‌ها بیشتر به صورت برف خواهد بود که تدبیری اتخاذ شود تا مردم در بارش برف و باران دچار مشکلی نشوند.
وی به مردم توصیه کرد با توجه به سرمای هوا و یخ‌بندان در محورهای ورودی به مناطق سردسیری استان از جمله مرکز استان سفرهای خود را یکی دو ساعت به تعویق بیاندازند.
نیک‌روز عنوان کرد: با توجه به بارش باران در ارتفاعات استان و دامنه‌های دنا، کوهنوردان از هرگونه صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها