مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از رفع تداخل بیش از ۷۰ درصدی اراضی کشاورزی و منابع ملی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۸۰۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهنگ زمانی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۸۸۸ پلاک در سطح استان رفع تداخل شده و پلاک‌های باقی مانده استان که ۳۴۷ مورد است تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: در هفت شهرستان استان بیش از ۹۹ درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع ملی انجام شده است به طوریکه کشاورزان می‌توانند برای دریافت سند تک‌برگی به اداره ثبت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

زمانی در ادامه با تأکید بر اینکه در حوزه شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز، تصریح کرد: طی امسال بیش از برنامه ابلاغی و افزون‌ ۱۹۰۰ مورد شناسایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش اعاده زمین به حالت اولیه ۱۱۱ مورد در سطح استان اجرا شده است، مطرح کرد: همچنین ۵۴۰ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

زمانی با تأکید بر اینکه نظارت بر مجوزهای تغییر کاربری مجاز ۷۱۴ مورد صورت گرفته است، اضافه کرد: نظارت بر اراضی واگذاری ملی و دولتی ۳۸۵ مورد از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به کسب رتبه برتر در حوزه حفاظت از اراضی کشاورزی در کشور خاطرنشان کرد: ۶۱۴۵ نفر-ساعت دوره‌های آموزشی و ترویجی در این بخش برگزار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها