فردی كه با درج آگهی جعلی تور هوایی کیش در سایت دیوار از شهروندان كلاهبرداری میكرد توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايی و دستگير شد.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۶۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ سيد مصطفي مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پي شكايت چند نفر از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در سایت دیوار به بهانه ثبت نام تور هوایی کیش مبلغ 75 ميليون تومان از آنها كلاهبرداري کرده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.
وی عنوان كرد: شاكيان در سایت دیوار با آگهی تور هوایی کیش مواجه شده كه جهت ثبت نام با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از هر یک از آنها درخواست واریز مبلغ بیعانه را کرده است.
این مقام انتظامی گفت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دريافت نكرده است حتي فروشنده از پاسخگويی به تماس آنها امتناع کرده و آگهی را حذف کرده است.
سرهنگ مرتضوي افزود: با بررسي مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات فني، تخصصي و همکاری با پلیس فتا کیش متهم در جزیره کیش دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
سرهنگ مرتضوي توصيه کرد: شهروندان برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت نام در تورهای سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبكه هاي اجتماعي خودداری کنند، همچنين برخی تبلیغات که در سایت های واسطه گر  با عناوین بلیت تخفیف دار، لحظه آخری، تورهای گردشگری سریع و و ارزان و... منتشر می‌شود به‌منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید حتی الامکان بصورت حضوری پس از تایید هویت و اصالت ارائه دهنده خدمات اقدام به واریز وجه و ارائه اطلاعات هویتی خود کنند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها