مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از ادامه بارش سنگین برف در محورهای جنوبی استان و اجرای ۲۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی و نمک‌پاشی طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۶۳۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: بارش برف و باران از ساعات ابتدایی امروز -شنبه ۷ بهمن- در سطح راه‌های استان همدان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند بیشترین بارش برف را طی ۲۴ ساعته گذشته داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: تمام عوامل راهداری در آمادگی کامل قرار دارند و هم‌اکنون مشغول بازگشایی محورهای برف‌گیر استان هستند.

وی ادامه داد: از هم‌استانی‌ها و هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروی پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً از به همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف‌پاکن اتومبیل مطمئن شوند.

آهکی یادآور شد: همه محورهای استان همدان به جز محور کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز و تردد به آرامی در حال انجام است و طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی این روند تا پایان روز یکشنبه ۸ بهمن در استان همدان ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها