اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: اقدامات ستاد انتخابات بر مدار قانون است و همه اعضای هیات اجرایی انتخابات بر قانون محوری و قانون مداری حرکت می کنند تا نتایج بهتری حاصل شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۴۰۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حسن ناهیدی در بیست و پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان که شامگاه سوم دی ماه برگزار شد، انتخابات را رویداد مهم نظام دانست و اظهار کرد: شش نفر دیگر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان تایید شدند که از این تعداد دو نفر در شیروان، یک نفر در اسفراین و سه نفر در بجنورد هستند که در مجموع ۹۱ نفر تایید شدند و این رقم نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: روز سه شنبه آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما بود که با پیگیری های صورت گرفته داوطلبان خراسان شمالی بین پنج تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت می کنند.

ناهیدی گفت: اگر داوطلبان یک درصد آرای مأخوذه را کسب کنند مبلغ عودت داده می شود، بنابراین فرصت خوبی است تا مردم با شناخت بیشتر انتخاب خود را داشته باشند که این امر در کیفیت برگزاری انتخابات هم تاثیر خواهد داشت.

تمام اقدامات دست اندرکاران انتخابات بر محور قانونمداری است

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت آمادگی های بهتری حاصل شده است.

ناهیدی افزود: اقدامات هیات استانی بررسی تبلیغات و بازرسی انتخابات نیز در حال انجام است./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها