اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی قطعی ۲۰ نفر از مددجویان مرد دارای محکومیت های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد به مناسبت ولادت امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۳۱۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حجت الإسلام والسلمین براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: این مددجویان در زندان های بجنورد، شیروان و اسفراین متحمل حبس هستند و در بازداشت به سر می برند و کل مبلغ بدهی آنان نیز به میزان ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی گفت: از مجموع بدهی یاد شده  در نتیجه کمک یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی  خیران  و نیکوکاران استان و همچنین گذشت شکات و محکوم لهم و انصراف آنها از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالباتشان  برگ زرین پرافتخار دیگری در کارنامه پرمهر و محبت مردم خیرخواه و نوع دوست استان  ثبت و جلوه هایی ناب از حس کمک به هم نوع در کانون توجهات عمومی به منصه ظهور  رسید.

آزادی ۲۰ زندانی با محکومیت‌های مالی و جرائم غیرعمد در خراسان‌شمالی

به گزارش جام جم ، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، براتی زاده تصریح کرد: این در حالی است که با لحاظ ۷۶۰ میلیون تومان آورده خودِ زندانیان یا خانواده های آنان و  با لحاظ مبلغ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و مضاف بر آن با پذیرش درخواست اعسار و تقسیط محکوم به، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان، این فرایند تکمیل و موجبات رهایی این مددجویان از زندان های استان فراهم شد و شب میلاد مسعود مولود کعبه را در آغوش گرم خانواده های خود سپری خواهند کرد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها