استاندار سیستان وبلوچستان گفت:

احداث اولین بازارچه صنایع دستی در زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

شهرستان مرزی میر جاوه سرشار ازتولید ثروت

شهرستان مرزی میر جاوه از نظر کشاورزی، بازارچه‌ های مرزی و سفره‌ های آبی دارای پتانسیل‌ های فراوانی است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، تولید ثروت در منطقه ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین،محمد کرمی در سفر به میرجاوه و در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استانی غنی است و هیچ کمبود و محرومیتی ندارد  گفت: توان مردمی قدرتی عظیم است که می‌توان با برنامه‌ ریزی و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه مردم به آن دست یافت.

وی افزود: تمام ارکان دولت باید در انجام کار برای مردم بی‌وقفه تلاش کند و در اجرای طرح های عمرانی سرعت بیشتری ایجاد کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید فرهنگ کار در منطقه تقویت شود، ادامه داد: همه باید کار کنند و مسئولان نیز در این زمینه با فرهنگ سازی و بازدید‌های مکرر از طرح‌ها  به دنبال رفع نواقص باشند.

وی افزود: اگر مردم توان ایجاد تولیدی ندارند باید با تشکیل تعاونی و کارگاه‌های تولیدی کوچک به دنبال فرآوری محصولات تولیدی خود و صادرات آن با استفاده از پتانسیل مرزی استان باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نباید کار‌ها رها شوند و هرجا که مسئولان احساس می‌کنند مردم محلی نیاز به آموزش و مهارت برای افزایش بهره‌ وری محصولات کشاورزی و صنعتی دارند، بستر مناسب را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این منطقه از نظر کشاورزی، بازارچه‌های مرزی و سفره‌های آبی دارای پتانسیل‌های فراوانی است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب تولید ثروت در منطقه ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها