سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اقدامات اساسی و خوبی در بحث تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران انجام شد و در این راه با اقتدار گام برداشته شد چراکه در تامین و توزیع کالاهای اساسی بویژه گوشت مرغ هیچگونه کمبودی را شاهد نبودیم
کد خبر: ۱۴۴۲۰۲۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی بابیان اینکه اقدامات اساسی و خوبی دربحث تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران انجام شد و در این راه با اقتدار گام برداشته شد چراکه در تامین و توزیع کالاهای اساسی بویژه گوشت مرغ هیچگونه کمبودی را شاهد نبودیم، ادامه داد: اطلاعات و داده ها باید از سازمان جهاد کشاورزی مازندران اخذ شود تا آمارهای غلط سبب هدر رفت تلاش های شبانه روزی همکاران ما نشود.

مومنی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر و افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در این هفته خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها، گفت: مدیران هماهنگی های لازم برای افتتاح طرح های هفته دهه فجر را با معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و حوزه سازمان داشته باشند.

وی درباره طرح مسکن در سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: این طرح برای ما بسیار مهم است و اگر ظرفیتی در شهرستان وجود دارد پیشنهاد داده شود تا ببینیم چه کمکی به همکاران کرد.

مومنی افزود: برنامه های فرهنگی که در مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار می شود به صورت ماهانه در اختیار حوزه نمایندگی ولی فقیه قرار گیرد.

مومنی با تاکید بر اینکه تشکیل اتاق اصناف کشاورزی مطالبه جدی استاندار مازندران است،ادامه داد: اتاق اصناف کشاورزی در سطح استان باید هویت بخشیده شود چراکه کشاورزی مازندران در بخش های مختلف راهبردی ترین استان در کشور است.

وی درباره توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران گفت:همراهی در طرح توانمندسازی روستاها الزام همه مدیران جهادکشاورزی شهرستان ها است چراکه باید موانع بر سر راه کشاورزی استان برداشته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها