معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در تولید محتوا برای برگزاری انتخابات به صدا و سیما کمک کنند تا از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۷۴

جام جم آنلاین - خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند در آئین راه اندازی ۲ شبکه تبلیغاتی ویژه حوزه‌های انتخابی آبادان و خرمشهر اظهار کرد: رقابت در انتخابات یک اصل بسیار مهم است، مشارکت پرشور و مبتنی بر شعور نیز مولفه‌هایی دارد که باید در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: قوانین جدید تبلیغات نیز فرصت بسیار خوبی را برای نامزدها فراهم کرده تا بتوانند در شرایط برابر تبلیغات کنند.

وی تاکید کرد: شبکه‌های راه اندازی شده در مورد اصل انتخابات نیز تولید محتوا خواهند کرد، در خصوص نقش مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و حل مشکلات حوزه انتخابیه هر نماینده اطلاع رسانی می‌شود به ویژه برای رأی اولی‌ها باید شفاف سازی و تحلیل ارائه کرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با تاکید بر اینکه آموزش شیوه انتخابات تمام الکترونیک هم بسیار مهم است که دستگاه‌ها باید برای آن تلاش کنند، گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در تولید محتوا در راستای برگزاری انتخابات به یاری صدا و سیما بیایند و کمک کنند تا از این ظرفیت بسیار خوب استفاده حداکثری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها