در گردهمایی مجمع عمومی بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ، فعالان و نخبگان تشکلهای بسیج ، پیرامون مسائل مختلف ، ظرفیت ها و چالش های فرا روی توسعه پایدار استان بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۵۶

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت انتخابات و تلاش دشمنان  برای کاهش مشارکت مردم در این عرصه مهم سیاسی گفت : هرکس دل درگرو انقلاب اسلامی دارد ، باید همه توان و ظرفیتش را در جهت خنثی کردن نقشه دشمنان ، امید آفرینی و افزایش مشارکت در انتخابات بکار گیرد.
سردارخرم دل تحقق فرمان فرمانده کل قوا مبنی بر مشارکت حد اکثری در انتخابات را راهبرد اصلی بسیج در شرایط فعلی خواند و گفت : دلسوزان واقعی نظام بویژه بسیجیان باید در هرجایگاه و از هر تریبونی با جهاد تبیین اهمیت شرکت در انتخابات را به مردم گوشزد کنند و در کنار عوامل برگزار کننده برای ایجاد فضایی رقابتی سالم پرشور و امن تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان هم به ظرفیتهای اقتصادی استان در زمینهای انرژی ، منابع طبیعی ، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: با همه تلاش ها و خدمات صورت گرفته ، اما رخت محرومیت از برخی مناطق استان برداشته نشده است و استان تا رسیدن به وضع مطلوب به کار و تلاش و پیگیری بیشتری نیاز دارد .
آیت الله حسینی با اشاره به اولویت بندی نیازمندی های استان گفت : در اجرای برخی از نیازهای فرهنگی از جمله احداث حوزه علمیه در یاسوج بی توجهی می شود.
وی با تاکید بر استفاده از نخبگان و طرح های تحقیقاتی مبتنی بر نیازهای منطقه گفت : به رغم تلاش محققان در تولید پژوهش ها و ایده های خوب اما خیلی از تحقیقات کاربردی عملیاتی نمی شوند .
رئیس مرکز هماهنگی مجامع عمومی بسیج کشور هم هدف اصلی تشکیل بسیج را مقاوم سازی ساختار کشور عنوان کرد و گفت : تشکلهای بسیج باید بر اساس همین راهبرد همه ظرفیتش را برای ترمیم و تقویت زیرساختها مشارکت در آبادانی کشور بکار گیرد .
سردارکفیل وظیفه مجامع عمومی بسیج را رصدکننده همه شرایط و نگاه دقیق و عالمانه به موضوعات مهم و تصمیم سازی برای مشارکت در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور عنوان کرد و افزود : تشریک مساعی جهاد تبیین و ایجاد نگاه و رویه واحد برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات محور و دستور کاراصلی تشکلهای بسیج است.
در نشست امروز مجمع عمومی بسیج استان از نخبگان فعالان و پژوهشگران تشکلهای بسیج با اهدای جوایزی قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها