مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه حجاجی که قصد تشرف به سفر معنوی حج تمتع را دارند برای پیش‌ثبت‌نام نباید تعلل کنند، گفت: امسال شرایط اعزام حج تمتع برمبنای تعداد پیش ثبت‌نامی‌ها است.
کد خبر: ۱۴۴۱۸۲۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، عباس اسماعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران ، اظهار کرد: پیش ثبت‌نام حج تمتع تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اولیه برای اعزام به حج تمتع در مازندران حدود ۳هزار نفر است، افزود:  بیش از ۵۰ درصد ظرفیت تعیین شده که تا ۳۱ مرداد سال ۸۶ فراخوان شدند، ثبت‌نام شدند.مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: اگر تا زمان اعلام شده که فراخوان شدند نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام نکنند اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه اگر زائران نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند، ظرفیت استان برای اعزام افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: این مهم منوط به استقبال مردم است.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که قصد تشرف دارند، منتظر اعلام کاروان نباشند، یادآور شد: آمار پیش‌ثبت‌نام همان اعزامی واجد شرایط هستند.

مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه حجاجی که قصد تشرف به حج تمتع را دارند نباید برای پیش ثبت‌نام تعلل کنند، تصریح کرد: امسال شرایط اعزام حج تمتع متفاوت از سال‌های گذشته بوده و برمبنای همین تعداد پیش ثبت‌نامی‌ها آمار کاروان تخصیص می‌یابد و امکان ثبت‌نام برای کاروان‌ها ندارند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نگرانی زائران حج عمره، گفت: منتظر دستورالعمل کشوری درباره اعزام زائران به سفر معنوی حج عمره هستیم تا بعد از سال‌ها توقف، تعیین تکلیف شود ولی زائرانی که قصد انصراف دارند می‌توانند انصراف خود را اعلام کرده و وجه خود را بدون کسر حتی هیچ ریالی دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها