اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مانور قطع گاز نانوایی‌های دوگانه سوز به منظور آمادگی جهت ارائه خدمات در مواقع اضطراری و بحران با حضور رئیس اداره گاز شهرستان اسفراین و نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی و صنف خبازان شهرستان اسفراین در روز ۳۰ دی ماه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۷۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

نماینده فرماندار خاطر نشان کرد: هم اکنون بخش زیادی از نانوایی های شهرستان مجهز به سیستم دوگانه سوز هستند و در صورت قطع گاز این امکان را دارند که بدون ایجاد کوچک‌ترین وقفه وظیفه پخت نان را انجام دهند. وی ابراز امیدواری کرد در صورت بحران قطع گاز در زمستان امسال در تامین نان مردم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

مردانی رئیس اداره گاز شهرستان اسفراین بیان کرد: هدف از برگزاری این مانور، آماده سازی نانوایی ها در شرایط بحران و استفاده از تجهیزات و سوخت جایگزین است تا در شرایط بحران آمادگی لازم جهت پخت نان با سوخت جایگزین را داشته باشند.

رئیس صنف خبازان گفت: نانوایی‌های دوگانه و سه گانه سوز شهرستان با آماده کردن مشعل و تأمین سوخت جایگزین از جمله گازوئیل و کپسول‌های گاز مایع آمادگی لازم جهت پخت و تأمین نان در شرایط بحرانی را دارند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها