استاندار ایلام با بیان اینکه تونل شماره یک مسیر ایلام به مهران ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: آینده خوبی برای استان ایلام در حوزه زیرساخت ها در دولت سیزدهم رقم زده شده است.
کد خبر: ۱۴۴۱۵۲۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن بهرام نیا روز جمعه در جریان بازدید از تونل شماره یک مسیر ایلام به صالح آباد اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان ایلام، مردم کشور، زوار اربعین حسینی که هر سال عمده این زوار از مسیر ایلام و مهران تردد دارند همین تونل‌های شمار یک و دو در این مسیر بوده است.

وی افزود: تونل شماره ۲ که در ایام اربعین حسینی به بهره‌برداری رسید و زیر بار ترافیک رفت و تونل شماره دو نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل و در اوایل اسفندماه زیر بار ترافیکی خواهد رفت و روشنایی آن برقرار خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در طول سال و روزانه ۱۲ هزار نفر به طور میانگین از مرز مهران تردد می‌کنند، ابراز کرد: از تلاش همه دست اندرکاران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، عوامل اجرایی و پیمانکار این تونل قدردانی می‌شود.


استاندار ایلام یادآور شد: طلبی که پیمانکار دارد نیز در هفته گذشته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیری شده و اقدامات لازم برای تزریق اعتبار به این پروژه انجام شده است.

بهرام نیا تصریح کرد: همچنین برای پروژه‌های دیگر استان از جمله تونل کبیرکوه و بیمارستان ملکشاهی نیز اعتبارات خوبی تخصیص یافته است که برای بیمارستان ملکشاهی ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

استاندار ایلام گفت: با همدلی همه مسولان استان آینده خوبی از نظر زیرساخت رقم خواهد خورد و از همه کسانی که برای برای اعتلای استان قدم بر می‌دارند، قلم می‌زنند و تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این بازدید یادآور شد:قرارداد حوزه روشنایی تونل بسته شده است که ظرف همین هفته برای عملیات اجرایی روشنایی تونل شماره یک، اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرشاد دوستی تصریح کرد: تلاش بر این است که ظرف مدت یک ماه روز آینده این تونل زیر بار ترافیک رود.

وی بیان کرد: ۶۰ متر از عملیات لاینینگ تونل شماره یک باقی مانده است که ظرف چند روز آتی به اتمام می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها