معاون فرهنگی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بجنورد

مهمترین ظرفیت ملی ؛ نیروی انسانی توانمند و کارآمد است

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از توقیف خودروی نیسان حامل یک تن چوب تاغ قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۷۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

سرهنگ رضا قندی در این رابطه اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ رسالت شهرستان جاجرم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. مأموران در بازرسی از نیسان، یک تن چوب تاغ قاچاق را که مجوز حمل نداشت، کشف کردند. خودروی نیسان توقیف و دو نفر متهم غیربومی دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: متهمان قصد داشتند به مقصد مازندران حرکت کنند. چوب قاچاق کشف‌شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل داده شد. 

به گزارش جام جم  به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه تاغ، درخچه‌ای است سربلند با ساقه‌هایی روشن که در اصطلاح به آن مجنون بیابان می‌گویند، افزود اهمیت حیاتی برای پستانداران، پرندگان و خزندگان بیابانی دارد و چون برگشت این درختچه به حالت عادی بسیار سخت و ناممکن است و به‌دلیل سودجویی برخی از افراد در حال انقراض است و از مردم خواسته می‌شود در صورت دیدن فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها