معاون فنی و راه های روستایی راهداری استان خبر داد:

افزایش 96 درصدی بهسازی و روکش راه های فرعی و روستایی در خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش ۹۶ درصدی بهسازی و روکش راه های فرعی و روستایی در این استان طی ۹ ماه امسال نسبت به یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۱۱۰۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی ربانی گفت: در یک سال گذشته 58 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان و طی 9 ماه امسال، 114 کیلومتر از راه های فرعی و روستایی با صرف 139 میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده است که این خود افزایش 96 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته 82 کیلومتر از راه های روستایی بالای 20 خانوار استان احداث و آسفالت شد و این میزان در 9 ماه امسال 52.5 کیلومتر بوده که حاکی از افزایش 31 درصدی است.

این مسئول اظهارکرد: با احداث و آسفالت راه های روستایی بالای 20 خانوار طی 9 ماه قبل، 20 روستا با جمعیت 2 هزار و 737 خانوار از راه آسفالت بهره مند شدند.

ربانی ادامه داد: از این تعداد، محورهای 4 روستا در شهرستان اسفراین، 4 روستا در شهرستان فاروج، 3 روستا در شهرستان بجنورد، 3 روستا در شهرستان جاجرم، 2 روستا در شهرستان بام و صفی آباد، 2 روستا در شهرستان راز و جرگلان، یک روستا در شهرستان گرمه و یک روستا در شهرستان های مانه و سملقان احداث و آسفالت شده است.

به گفته معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اعتبار هزینه شده برای احداث و آسفالت روستاهای ذکر شده 210 میلیارد تومان است.

ربانی خاطرنشان کرد: با احداث و آسفالت این روستاها در مجموع 4 هزار و 368 خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار شدند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها