فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هوشمندسازی پلیس با تجهیز یگانهای انتظامی استان به سیستم‌های رایانه‌ای و خودروهای گشتی به دستگاه های “جی.پی.اس” کلید خورد.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۸۹

جام جم آنلاین؛ سردار “مهدی حاجیان” اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آنها و اجرای سریع و به موقع ماموریت‌ها، اقدامات خوبی جهت هوشمندسازی در یگان های انتظامی کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱۶ دستگاه ست کامل رایانه مجهز به همراه ۱۶ دستگاه مانیتور صنعتی ویدئو وال در میان یگان های انتظامی سطح استان توزیع شد.

 حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین ۱۳۲ دستگاه “جی پی اس” نیز در راستای کنترل و هدفمند کردن گشت های انتظامی و پلیس های راه و راهور بر روی خودرو این یگان‌ها نصب شده است.

فرمانده انتظامی استان ابراز امیدواری کرد، با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی پلیس و همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی در استان باشیم.

وی در پایان گفت: هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته اند و در این راستا در همه بخش های انتظامی مصمم هستیم که خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها