سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی از برگزاری جشنواره ملی ورزش‌های دریایی و ساحلی دریادها به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارکه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی؛ دکتر رضا شجیع ضمن اعلام این خبر و اهمیت افزایش توجه به ورزش‌های دریایی و ساحلی با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور گفت:به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور و همچنین به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم «جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها» به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر سالجاری برگزار می‌شود.

شجیع در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام «دریا» به عنوان نماد ورزش‌های مرتبط با فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی و «یادها» به عنوان نماد گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدری است که تا پای جان از مرز‌های آبی کشورمان دفاع کرده اند.

سرپرست فدراسیون فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره اظهار داشت:در واقع توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی استعداد‌های برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت و شناسایی هر چه بهتر و بیشتر ورزش‌های دریایی و ساحلی و ایجاد رقابت بین هیأت‌های استانی از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

وی ادامه داد:همچنین یکی دیگر از اهداف این جشنواره تاکید بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری رشته‌های مرتبط با فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی، توجه به تنوع جمعیتی مخاطبان (رده‌های سنی مختلف) و منطقه‌ای در برگزاری (اجرای جشنواره در شهرستان‌های مختلف کشور) و توجه به پیوست فرهنگی از اولویت‌های طراحی شده برای این رویداد ملی است.

شایان ذکر است:فرایند ثبت نام در این جشنواره از طریق هیأت‌های استانی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی آغاز شده و جشنواره طی روز‌های دهم تا بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها