مدیر روابط عمومی رادیو ایران اعلام کرد؛

بوشهر؛میزبان سفر رادیویی هفته های ایرانی

استاندار مازندران در شهرستان میاندورود اعلام داشت:

سبقت در خدمت رسانی به مردم موجب رضایتمندی آنان خواهد بود

حسینی پور استاندار مازندران در سی و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان میاندورود برگزار شد گفت: یکی از شاخصهای مهم در ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی استان، اجرای مصوبات ستاد تسهیل است.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید محمود حسینی پور در نوزدهمین سفر شهرستانی به شهرستان میاندورود که با حضور زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خیریان پور معاون امور اقتصادی و گردشگری استاندار، بخشی مدیرکل دفتر همآهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، کهنسال رئیس سازمان صمت، طالبی فرماندار شهرستان، مدیران بانکهای عامل، رؤسای دستگاههای اجرایی و جمعی از صاحبان صنایع برگزار شد افزود: آنچه که در شهرستان میاندورود مورد نیاز می باشد، ایجاد یک پایانه صادراتی است که باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی اظهار داشت: اگر مدیران میخواهند که رضایتمندی مردم را فراهم نمایند بایستی در انجام خدمت رسانی سبقت بگیرند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مصوبات ستاد تسهیل لازم الاجراست و دستگاهها موظف به پیگیری مصوبات هستند و با عملیاتی شدن مصوبات، تحول خوبی در شهرستانها اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت در شهرک صنعتی شهدای میاندورود و ناحیه صنعتی گهرباران گفت: طی دو سال اخیر، بابت تکمیل زیرساختهای شهرکها و نواحی صنعتی شهرستان میاندورود بیش از 400 میلیارد ریال هزینه گردید و در حال حاضر نیز 3 پروژه عمرانی با اعتبار قریب به 70 میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.

امینی درخصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهدای میاندورود اظهار داشت: طراحی و برآورد اجرای پروژه احداث شبکه گاز و طراحی سالنهای صنایع کارگاهی این شهرک صنعتی، مجموعاً با تأمین اعتبار مبلغ 500 میلیارد ریال انجام گردید که پس از اخذ مجوزهای لازم، عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

در خاتمه، با بررسی مشکلات شهرستان میاندورود در حوزه های مختلف اقتصادی، تعداد 21 مصوبه و 24 تصمیم با تخصیص مبلغ 3000 میلیارد ریال تسهیلات مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد تا برای تقویت و ایجاد برق پایدار، درخصوص احداث پست برق 20/63 کیلوولت نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها