اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار مددجوی این استان از ۴ هزار ۳۰۷ خدمت مختلف درمانی قرارگاه جهادی الکفیل بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۴۴۰۶۴۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: این گروه جهادی دو هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی، یک هزار و ۳۵۰ خدمت بینایی سنجی و ۵۴۰ خدمت پزشک متخصص ارائه کردند. 

وی افزود: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل با مشارکت بیش از ۱۲۰ پزشک، دندانپزشک و متخصص در مصلای امام خمینی (ره) شهر بجنورد به مدت چهار روز برگزار شد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۲هزار و ۴۱۷ خدمت دندانپزشکی برای مددجویان انجام گرفت، گفت: یک هزار و ۳۲۸ خدمت کشیدن دندان، ۸۲۲ ترمیم، ۱۳۴ مورد کامپوزیت و ۱۳۳ خدمت عصب کشی انجام شد. 

الهی راد با اشاره اینکه طی این مدت ۵۴۰ خدمت ویزیت پزشک متخصص برای مددجویان انجام گرفت، ادامه داد: در این اردو یک هزار و ۳۵۰ مورد معاینه بینایی سنجی انجام و یک هزار عینک تجویز شد که پس از آماده سازی تحویل این افراد می‌شود. 

بیش از ۴ هزار خدمت توسط گروه جهادی الکفیل برای مددجویان خراسان شمالی ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده بود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران برگزار شد.

گفتنی است؛ این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دیماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافتند و به مددجویان و نیازمندان بیمار این استان خدمات مختلف ارایه دادند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها