معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه انتظار داریم شرایط بارش‌ها در استان مازندران مهیا شود به‌تدریج از ساعت بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می‌یابد‌.
کد خبر: ۱۴۴۰۴۵۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان  اظهار کرد: طی روز پنج‌شنبه شاهد بارش برف و باران در استان بودیم که روز جمعه هم کمابیش ادامه داشت.

وی افزود: بیشترین بارش برف از محور کندوان،تونل کندوان و دوناعلیا با ۴۰گردنه امامزاده هاشم ۳، پلور ۱۵، پل زنگوله ۱۰ و رینه ۵ سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه جمعه شب بارش‌ها به‌صورت پراکنده در ارتفاعات نیمه غربی استان تداوم داشت، اضافه کرد: لازم است رانندگان خودروهای خود را به لوازم زمستانی تجهیز کنند.

اسدی تصریح کرد: از روز شنبه باتقویت جریانات سرد و شمالی انتظار داریم شرایط بارش‌ها در استان مازندران مهیا شود به‌تدریج از ساعت بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می‌یابد

وی با اعلام اینکه روند کاهشی ادامه ادامه دارد، یادآور شد: در ارتفاعات هم ابری و مه‌آلود با بارش برف و باران خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران اظهار کرد: روز یک‌شنبه با تقویت سامانه علاوه بر کاهش دما بارش در استان ادامه دارد که در ارتفاعات بارش برف همراه است که احتمال اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

اسدی بیان کرد: بارش‌ها در نیمه غربی استان از میزان بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه این سامانه از استان مازندران خارج می‌شود، افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جو پایداری حاکم شده و آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران از روز شنبه مواج و متلاطم است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی توصیه نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها