اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ با حضور تیم ارزیابی و ناظرین عالی شرکت توانیر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی در حوزه های بهره بردای و مهندسی و نظارت مورد ارزبابی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۱۶
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در این نشست نماینده عالیه شرکت توانیر و سرپرست تیم ارزیابی با بیان این که واحدهای بهره برداری و مهندسی نقش پررنگی در تحلیل گری راهبری فنی شرکت ها دارند، خاطر نشان کرد: مدیران ارشد شرکت های توزیع علاوه بر توانمند سازی نیروهای جوان در خصوص ساماندهی برای توسعه و ارتقای ساختار شرکت ها اهتمام ورزند.

مهیار قلی زاده  افزود: با توجه به اهمیت واحد های مهندسی و بهره برداری ضرورت دارد شرکت های توزیع نیروی برق در حوزه های مختلف به ویژه در این دو حوزه با ارائه رویکردهای جدید در ساختار خود، گام های اساسی برای ارتقایء سطح مهندسی شبکه با قابلیت اطمینان بالا و ایمن بردارند.

وی با بیان ای که نظارت و ارزیابی موجب ممیزی و انطباق دستورالعمل ها با اجرای فعالیت ها می شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت و ارزیابی شرکت های توزیع برق، شرکت توانیر تاکنون بیش از 16 مورد ماموریت ملی و 14 مورد مشاوره های فنی به شرکت های توزیع برق را به پایان رسانده است.

معاون دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر در پایان با تقدیر از مجموعه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، اظهار کرد: هدف از ارزبابی شرکت ها، احصاء و شناسایی نقاط قابل بهبود است که با شناسایی آن ها خدمات ارزنده تری برای شهروندان فراهم شود. 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور تیم ارزیاب شرکت توانیر در شرکت گفت: با توجه به این که ارزیابی شرکت های توزیع می توانند کمک شایانی به محور توسعه در بعد فنی شرکت ها کنند، فرضت بسیار مغتنمی است که از تجربیات تیم ارزیاب برای رفع موانع و چالش ها استفاده شود.

حسن چاهی ادامه داد: خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر اقدامات بسیار شاخصی در بخش های مختلف از جمله مهندسی و بهره برداری داشته است و با جذب اعتبارات مختلف زیرساخت های شبکه برق استان را تقویت و گسترش داده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خواستار انتقال تجربیات تیم ارزیاب به کارشناسان این شرکت شد و خاطر نشان کرد: اصلاح نقاط قابل بهبود، استفاده از رویکردهای جدید، به کارگیری دانش و تجریبات سایر شرکت ها و هم چنین شرکت های دانش بنیان از برنامه هایی که این شرکت در دستور کار خود قرار دارد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها