اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری قاتل کمتر از 10 دقیقه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۵۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی پلیس، سرهنگ"محمد رضا قائمی نژاد " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در سد کفترک درق بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و کلانتری درق و فرمانده انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. 
وی با اشاره به اینکه در این درگیری متاسفانه یک نفر به قتل رسیده است، افزود: متهم که به دلیل اختلاف مالی(ارثیه) مقتول را با شلیک گلوله اسلحه برنو از پای در آورده بود از محل متواری و در نتیجه توسط پلیس آگاهی کمتر از 10 دقیقه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی داده شد، خاطر نشان کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده و اختلافات بین فردی خود را از طریق مراجع رسمی حل و فصل کنند و  انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها