مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان

پلمپ و تعطیلی ۲۷ کارگاه ساختمانی ناایمن در خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ ششمین جلسه هیئت اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران استان خراسان شمالی با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس هیئت اجرایی این مجموعه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۲۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیئت اجرایی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران استان خراسان شمالی در این  گفت: خوشبختانه امکانات بسیار خوبی در مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران استان وجود دارد که استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها توسط جامعه هدف که همان کارگران زحمتکش در جامعه کار و تلاش می‌باشند، می‌تواند نقش بسزایی در امیدآفرینی و سلامت جامعه داشته باشد.

وی در ادامه افزود:  امید است با تکمیل طرح‌های در دست اقدام استان ازجمله استخر مجموعه ورزشی کارگران شهرستان اسفراین، نصب کف‌پوش جدید و انشعابات آب و گاز در مجموعه گلستان شهر بجنورد و همچنین احداث زمین تنیس در مجموعه ورزشی کارگران امام علی(ع) بجنورد، ضمن افزایش سرانه فضاهای ورزشی برای جامعه کار و تولید، شاهد کاهش بیش‌ازپیش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان باشیم. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها