مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت:

برقراری پرواز فوق العاده به تهران در فرودگاه بین المللی زاهدان

رئیس هیات تنیس روی میز سیستان و بلوچستان از میزبانی شهرستان زاهدان در برگزاری رقابت تنیس روی میز این استان سیستان و بلوچستان با عنوان جام سلامت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۸۱۸

به گزارش جام جم آنلاین،امید آذرنگ گفت: برای نخستین بار با ایده فدراسیون تنیس روی میز، رقابت همگانی تنیس روی میز با عنوان جام سلامت در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این رویداد در دو رده زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال و در دو بخش مردان و بانوان، با حمایت گروه صنعتی گلرنگ همزمان با سایر استان‌ها در سیستان و بلوچستان و به میزبانی سالن صالحین زاهدان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات تنیس روی میز سیستان و بلوچستان، هدف از برگزاری این رویداد همگانی را توسعه ورزش بویژه رشته تنیس روی میز در میان مردم و همچنین کمک به سلامت جامعه و ایجاد نشاط در جامعه بیان کرد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت در این دوره از رقابت برای افراد مقیم سیستان و بلوچستان آزاد است، افزود: میزان جایزه برای هشت نفر رده بندی در مجموع به مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال تعیین شده است.
آذرنگ افزود: برای نام‌نویسی آقایان با شماره تلفن ۰۹۹۲۰۳۷۸۹۷۶ و بانوان با شماره تلفن ۰۹۱۵۸۴۲۷۰۷۳ در فضای مجازی مدارک خود را ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها