رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی :

خراسان شمالی در مشارکت انتخابات رتبه شش کشور قرار دارد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرماندار شهرستان بجنورد از تایید ۴۲ درصد از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد و پنج شهرستان آن خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۴۹۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محمد باقر باقرپور در این رابطه اظهار  کرد: در مجموع، ۴۸ نفر از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد شامل شهرستان های بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در هیأت نظارت عدم تایید شده اند.

وی افزود: از بین نامزدهای بررسی شده توسط هیأت نظارت، پنج نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند. همچنین ۱۳ نفر فاقد شرایط هستند که به معنای عدم ارائه مستندات برای اثبات پنج سال سنوات اجرایی است و ارتباطی با مدرک تحصیلی ندارد.

فرماندار شهرستان بجنورد گفت: در نهایت ۵۴ نفر از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بجنورد توسط هیأت نظارت تایید صلاحیت شده اند.

باقرپور همچنین بیان کرد: ۱۱ نفر از این افراد تایید صلاحیت شده توسط هیأت نظارت را بانوان و ۴۳ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

بر اسا این گزارش حسن ناهیدی رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ۲۱ آبان ماه سال جاری تعداد نامزدهای ثبت نام شده نهایی در حوزه انتخابیه بجنورد را ۱۳۸ نفر اعلام کرده بود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها