معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

نگهداری ۱۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی توسط راهداران در محورهای خراسان شمالی

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ ۱۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی توسط راهداران در محورهای خراسان شمالی طی ۹ ماه امسال حفظ و نگهداری شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۲۵
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، معاون راهداری این اداره کل گفت: در این مدت روشنایی نقطه ای محل تقاطع هم سطح پرتصادف و پارکینگ محورهای پرتردد در یک تقاطع همچنین طراحی و روشنایی طولي نواحی يا گردنه های مه گير با اولويت كاربرد چراغ هاي كم مصرف LED  و ...  و پايه های جذبی يا شكستنی به طول یک کیلومتر اجرا شده است.

حامد معروف با اشاره به تكميل، ارتقا و راهبری تاسيسات ايمنی - هوشمند و روشنایی ۲ دستگاه تونل افزود: اجرای سیستم روشنایی در گردنه امین الله به طول ۷ کیلومتر، تقاطع کشانک (محور آشخانه - جنگل گلستان) به طول یک کیلومتر، تقاطع بدرانلو (محور بجنورد - آشخانه) به طول ۱.۲ کیلومتر، فاز ۲ تقاطع سنخواست - جاجرم به طول یک کیلومتر و جا به جایی شبکه برق تقاطع امیرآباد - جاجرم به طول ۳۰۰ متر با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام است.

به گفته این مسئول سالانه برای حفظ و نگهداری سیستم های روشنایی استان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها