اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ طی جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مسائل شرکت‌های تعاونی توسعه عمران شهرستان‌های خراسان شمالی رسیدگی و موضوعاتی در راستای توسعه این شرکت‌ها مطرح شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۲۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی  ، با توجه به اینکه این شرکت‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی مناطق مختلف شهرستان‌ها دارند، همچنین با توجه به موافقت وزیر کشور و دستور وی برای واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های قابل‌واگذاری شهرداری‌ها به این شرکت‌های تعاونی مقرر شد استانداری و فرمانداری‌ها اقدامات لازم در این خصوص را عملیاتی نمایند.

در این جلسه با تأکید بر اصل ۴۴ قانون اصلی کشور، که به عدالت محوری در توزیع منابع و فرصت‌های اقتصادی از طریق شرکت‌های تعاونی می‌پردازد نیز مصوب شد تا مدیران شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها در جلسات شوراها و کارگروه‌های مرتبط با توسعه مناطق دعوت و حضور یابند.

هدف این تلاش‌ها، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای رشد و پیشروی این شرکت‌ها است، به‌نحوی‌که بتوانند نقش مؤثر و پایدار در رشد و توسعۀ منطقۀ خود داشتۀ باشند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها