مرد تبهکار پس از سرقت خودروی پژویی، با آن پسر بچه ۲۶ماهه‌ای را ربود. متهم هفت ساعت بعد این کودک را کنار خیابان رها کرد.
کد خبر: ۱۴۳۹۱۰۲
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت یک و ۳۰‌دقیقه بامداد سه‌شنبه دوازدهم دی امسال زنی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و در حالی که به شدت گریه می‌کرد وبریده بریده حرف می‌زد ازربوده شدن فرزندش خبرداد. ماموران با حضور در محل کودک‌ربایی مقابل یک داروخانه در میدان شوش با تحقیق از این زن متوجه شدند، پسر دو سال و دو ماهه او به نام آراد ربوده شده است. 
مادر کودک درشرح ماجرا گفت: همراه خانواده‌ام درصالح‌آباد زندگی می‌کنیم. پسر۲۶ ماهه‌ام باید شیر خشک خاصی مصرف کند و همه داروخانه‌ها هم آن را ندارند. امروز به دنبال شیرخشک از این داروخانه به آن داروخانه می‌رفتم. سوار پژو ۴۰۵ شدم و به داروخانه‌ای حوالی میدان شوش تهران رفتم. پسرم خواب بود و از راننده خواستم چند دقیقه صبر کند تا من شیرخشک را بخرم و بازگردم. اصلا فکر نمی‌کردم او کودک‌ربا باشد. پیاده شدم و سمت داروخانه رفتم. شیرخشک را گرفتم اما وقتی برگشتم خبری از راننده و بچه‌ام نبود. در بازبینی فیلم دوربین‌های داروخانه متوجه شدیم چند دقیقه بعد از رفتن من به داروخانه، راننده حرکت کرده است. آراد تنها فرزندمان بود. تلفنی به شوهرم و بعد به پلیس اطلاع دادیم.
با ثبت گفته‌های مادر آراد، ماموران به تحقیقات ادامه دادند و مشخصات کودک ربوده‌شده وپلاک و مشخصات خودروی مورد‌نظر را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند تا به محض رویت خودرو، آن را توقیف و کودک را نجات دهند. سرانجام با بررسی شماره پلاک مخدوش شده پژو توانستند ردی از مالک را پیدا کنند. این مرد در تحقیقات گفت که خودرویش به سرقت رفته و در این باره شکایت کرده که معلوم شد ماجرا صحت دارد. سارق بعد از سرقت خودرو با آن کودک‌ربایی کرده بود.
با گذشت چند ساعت ازاین ماجرا ماموران کلانتری مولوی هنگام گشتزنی مقابل یک مرکزخرید در همان حوالی صدای گریه‌های کودکی را شنیدند و سمت او رفتند. پسر بچه‌ای در سرمای هوا گریه می‌کرد. مامور جوان کودک را به کلانتری انتقال داد و بعد تحقیق برای یافتن والدین او را آغاز کرد که متوجه شد زوجی نیمه شب به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران رفته و اعلام کرده‌اند پسرشان ربوده شده است. با بررسی موضوع معلوم شد مشخصات این کودک با فرزند گمشده آنها مطابقت دارد. کودک به پلیس آگاهی تهران منتقل و پیش ازظهر دیروز سه‌شنبه - تحویل والدینش شد. 
تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از سارق کودک ربا ادامه‌دارد.   
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها