اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون صنایع و معادن اداره کل صمت خراسان شمالی گفت: پنج واحد تولیدی در تملک بانک در این استان به زودی به مدار تولید باز می‌گردند.
کد خبر: ۱۴۳۹۰۷۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مهیار مشایخی در این رابطه اظهار کرد: ۱۱ واحد تولیدی در این استان در تملک بانک قرار گرفته که به زودی پنج واحد از این تعداد به مدار تولید بازمی‌گردند.

وی افزود: برای آزادسازی این واحدهای تولیدی که در تملک بانک قرار گرفته، واحد به سرمایه‌گذار جدید واگذار و فعالیت خود را آغاز می‌کند و بعد از اینکه پرداخت اقساط به بانک‌ها تمام شد، این واحد تولیدی آزاد می‌شود.

مشایخی در ادامه از احیای ۱۴ واحد صنعتی و معدنی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

وی ادامه داد: امسال ۱۴ واحد صنعتی و معدنی طی ۹ ماه اخیر احیا شده است و سال گذشته نیز شاهد احیای ۱۳ واحد صنعتی و معدنی در استان بودیم.

به گفته این مقام مسئول از ابتدای دولت سیزدهم و تشکیل نهضت احیای واحدهای اقتصادی ۲۷ واحد صنعتی و معدنی احیا شده است و احیای این واحدها نسبت به دولت قبل رشد ۲۰ درصدی داشت.

 وی از مهم ترین اقدامات اداره کل صمت استان در راستای احیای این واحدها که در دستور کار دولت سیزدهم نیز قرار داشت به برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تعامل و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانکی، خدمات رسان، مالیاتی و بیمه ای اشاره کرد.

معاون صنایع و معادن اداره کل خراسان شمالی همچنین اختصاص بودجه از محل تسهیلات تبصره ۱۸ را نیز از دیگر اقداماتی بیان کرد که به منظور تحقق اهداف دولت و احیای واحدها انجام گرفته است.

گفتنی است خراسان شمالی دارای ۳۳۷ واحد فعال است./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها