یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نقش رسانه ها در خنثی کردن توطئه آفرینی های دشمنان انقلاب و تلاش هنرمندانه برای فراهم نمودن شرایط مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه بسیار مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۹۶

به گزارش  خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر عزیزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به بیانات حکیمانه امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) خطاب به دست اندرکاران انتخابات، گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رسانه ها باید بکوشند تا با آگاهی بخشی اجتماعی، توطئه های دشمنان را در راستای ترویج ناامیدی در جامعه خنثی کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ارائه طرح ها و برنامه های امید آفرین و روشنگر از سوی شورای اطلاع رسانی استان در این رابطه تاکید کرد.
 
عزیزی در پایان با تاکید بر اهمیت مشارکت باشکوه مردم در انتخابات اسفندماه و تاثیر آن بر اعتلای ایران عزیز اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی ، خواستار مشارکت همه فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری انتخاباتی شکوهمند، قانون مدار و سالم شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها