مدیر امور اراضی مازندران اعلام کرد؛

قیمت گذاری 34 پرونده امور زمین در مازندران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 34 فقره پرونده در کمیسیون تقویم امور اراضی استان بررسی و قیمت گذاری شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۴۳

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد رشید رستمی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک تغییر کاربری با حضور عضو ناظر اداره بازرسی و اعضا این کمسیون در مدیریت امور اراضی مازندران، اظهار کرد: در این جلسه 34 فقره پرونده بررسی، ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: با توجه به قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و لزوم امنیت غذایی، هرگونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب شده و مشمول جرایم قانونی و قلع قمع مستحدثات غیر مجاز می شود.

 

دبیر کمیسیون تبصره یک ماده یک مازندران تصریح کرد: قیمت روز اراضی زراعی و باغ‌ها با کاربری جدید یا مورد تقاضا توسط کمیسیون تقویم و ارزیابی اراضی کشاورزی با در نظر گرفتن ارزش کاربری‌های مشابه در نزدیکترین فاصله عرفی از محل وقوع ملک، دوری و نزدیکی به شهرها، روستاها، امور خدماتی، زیربنایی و بررسی‌های فنی و تحقیقات محلی و بازدید از زمین نیز انجام می شود.

 

وی گفت: از ابتدای امسال سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به آدرس https://iraneland.ir/ برای درخواست صدور مجوزهای تغییر کاربری در دسترس هم وطنان قرار گرفته لذا در بستر این سامانه، مدیریت امور اراضی استان آماده بررسی درخواست هم استانی ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها