یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همه دستگاه ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خوب تبیین کنند.
کد خبر: ۱۴۳۷۷۶۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهندس علی اکبر عزیزی، در قرارگاه جهاد تبیین استان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب که «جهاد تبیین یعنی هم گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم داشتن، هم زبان گویا برای روشن کردن ذهن مردم داشتن»، اظهار داشت: همه دستگاه ها موظفند تا اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه هدف خود تبیین کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزاری هر دوهفته یکبار جلسات تبیینی در حوزه انتخابات را ضروری دانست و گفت: تمرکز جهاد تببین در این زمینه را شهر یزد قرار داده و همچنین توجه به شهرستان های دیگر نیز فراموش نشود.
 
وی با بیان اینکه در صورت مشارکت پایین در انتخابات مجلس ضعیفی را خواهیم داشت، ادامه داد: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رای اولی ها در انتخابات فراهم شود، مشارکت این قشر جامعه در فرایند انتخابات می تواند تاثیر مثبتی بر تصمیمات کلان داشته باشد.
 
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها