مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷۰۸ میلیارد تومان اعتبار طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی در استان است.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۹۵
به گزارش جام جم آنلاین ، حمیدرضا پیمانجو با گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل از اجرای ۱۳۵ طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار بالغ بر ۷۰۸ میلیارد تومان در دست احداث است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۲ طرح روکش راه روستایی در حال انجام است، افزود: راه‌های روستایی مستلزم هزینه‌های زیاد در امر نگهداری بوده، اما اعتبارات نیز محدود است.
وی کاهش تصادفات را نیازمند اختصاص اعتبار دانست و گفت: بالغ بر ۱۰۸ کیلومتر در استان جدا کننده مفصلی که بالاترین سهم را در کاهش تصادفات از نوع رخ به رخ و سقوط به پرتگاه‌ها داشت انجام گرفت و بیش از ۸۰ کیلومتر روشنایی در مبادی ورودی، تونل ها، تقاطع‌ها و نقاط حادثه خیز، مناطق مه‌گیر بنا شد که البته بازهم جای کار دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما گفت: ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به همراه ۳۵۰ راهداری پشتیبانی و عملیاتی در ۲۸ راهدارخانه ثابت و سیار آماده فصل زمستان است و بالغ بر ۱۰ هزار تن ماسه و ۵۰۰ تن نمک جهت عملیات راهداری زمستانه در مخازن راهدارخانه دپو شده است.
این مسوول با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال جاری یکهزار و ۳۰ تن کالا از جاده‌های استات جابه‌جا شدند، گفت: در همین بازده زمانی ۴۵۲ هزار نفر با ناوگان عمومی جابه‌جابه شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها