مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکن شهری و روستایی در طرح نهضت جهش مسکن در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۸۱

به گزارش جام جم آنلاین ،رحمان محمودی با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به پروژه‌های نهضت جهش مسکن در استان گفت: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از ۳۴۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۶ هزار انشعاب در استان نصب شده است.

وی با اشاره به هزینه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی گازرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح شهر‌های استان گفت: برای گازرسانی به ۲۴ سایت مسکن در سطح شهر‌های استان، بیش از ۱۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۲ ایستگاه تقلیل فشار اجرا و بیش از ۲ هزار انشعاب نصب شده است.

محمودی همچنین به هزینه یک میلیارد ریالی گازرسانی به پروژه‌های روستایی نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: برای گازرسانی به حدود ۷ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن محرومان در سطح ۷۱۰ روستای استان، بیش از ۱۸۰ کیلومتر شبکه تغذیه توزیع اجرا و بیش از ۴ هزار انشعاب نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: برای گازرسانی به حدود ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح ۷۱۰ روستا و ۲۴ سایت نهضت ملی مسکن شهرستان‌ها با هزینه ۴ هزار میلیارد انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها