استاندار هرمزگان از طرح‌های راهسازی شهرستان‌های میناب و رودان بازدید کرد.
استاندار هرمزگان از طرح‌های راهسازی شهرستان‌های میناب و رودان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۶۴

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان از طرح‌های راهسازی شهرستان‌های میناب و رودان بازدید کرد.

مهدی دوستی گفت: طرح تعریض و بهسازی محور حکمی به تیاب بطول ٢١ کیلومتر در چند قطعه در حال انجام است که قطعه نخست آن با هزار و ۳۰۰ متر و قطعه دوم با هزار و ۸۰۰ متر اجرا شده است.


وی افزود: قطعه سوم این طرح به طول دو و نیم کیلومتر با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجرا است و باند رفت این طرح تکمیل و باند برگشت منتظر آسفالت از بازیاری تا بلبلی است.


دوستی گفت: قطعه چهارم این طرح نیز به طول ۵ کیلومتر در مرحله خاکریزی از بلبلی تا ماهشهران با پیشرفت ۳۰ درصد و باقیمانده مسیر به طول ۹ کیلومتر و نیم منتظر تامین و تخصیص اعتبار است.


استاندار هرمزگان افزود: در طرح تعریض و بهسازی جاده میناب - سندرک - بشاگرد، این جاده از ۷ متر به ۱۱ متر افزایش یافته است.


وی با اشاره به اینکه طول این مسیر ۵۵ کیلومتر است که در چندین قطعه در حال اجرا است، گفت: قطعه اول به طول یک کیلومتر و نیم از محدوده شهر تا دانشگاه انجام نشده که مقرر شد این قطعه تعیین تکلیف و اجرای آن به راهداری سپرده شود، قطعه دوم به طول یک کیلومتر و نیم از دانشگاه تا ابتدای کارخانه آسفالت کرم زاده خاکریزی شده و در حال انجام است.


دوستی افزود: قطعه سوم به طول شش کیلومتر و نیم به بهره برداری رسید و قطعه چهارم بطول ۸ کیلومتر از کارخانه آسفالت کرم زاده تا ورودی کریان با پیشرفت ۶٠ درصدی در حال انجام است و باقیمانده مسیر به طول ۳۹ کیلومتر نیز نیازمند تامین و تخصیص اعتبار است.


استاندار هرمزگان گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های بخش توکهور و هشتبندی تعریض پل انجیرک است، در این طرح تعداد دهنه‌های پل از ۳ به ۷ دهنه افزایش یافته است.


وی افزود: تبدیل آبنمای انجیرک به پل، تعریض پل چاه دراز از ۴ دهنه به ۸ دهنه و تبدیل آبنمای چراغ آباد به پل از دیگر قطعه‌های این طرح است.


دوستی گفت: این طرح با پیشرفت٣٠ درصدی در حال اجرا است و برای تکمیل آن نیز منابع ملی مورد نیاز جذب و تخصیص می‌یابد.


استاندار هرمزگان افزود: طرح بهسازی و تعریض مسیر جغین به هشتبندی به طول پنج کیلومتر و نیم با پیشرفت ٧٠ درصدی در حال اجرا است که با تخصیص اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.


وی گفت: پل اسلام آباد شهرستان رودان با ١١ دهنه ۶ متری پیشرفت ۴٠ درصدی دارد که در صورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها