چکیده : کلاس زبان ویژه شاغلین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ کدام موسسه این کلاس هارا برگزار میکند؟ در این مقاله در مورد 0 تا 100 کلاس زبان ویژه شاغلین صحبت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۳۶۸۵۴

یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد جامعه ضرورت دارد. این زبان، تاثیر عمیقی روی بهبود روابط شغلی و پیشرفت کاری خواهد داشت، اما در بیشتر مواقع شرکت در کلاس زبان برای کارمندان، به یک رویای غیر قابل دسترس شباهت دارد. کلاس زبان ویژه شاغلین باید نسبت به دوره‌های معمولی، انعطاف بیشتری داشته باشد تا با ساعات کاری آن‌ها تداخل پیدا نکند. در این مقاله، با ویژگی‌های بهترین دوره زبان انگلیسی برای افراد شاغل و نحوه برگزاری آن آشنا خواهیم شد. 

اهمیت یادگیری زبان برای شاغلین

پیش از هر چیزی‌، باید این نکته را بررسی کنیم که اصلا یادگیری زبان انگلیسی برای افراد شاغل، چه ضرورت و اهمیتی دارد؟ اصلا اگر افراد شاغل، این زبان را یاد نگیرند، با چه مشکلاتی مواجه خواهند شد؟ کلاس زبان برای کارمندان یک انتخاب است یا یک ضرورت؟
اگرچه پاسخ این سوالات برای بسیاری از ما روشن است، اما بهتر است کمی دقیق‌تر به دلایل یادگیری زبان برای کارمندان بپردازیم:

  • یادگیری و توسعه مهارت‌ها بدون زبان انگلیسی به سختی ممکن است؛ زیرا بسیاری از منابع آموزشی به زبان انگلیسی هستند.
  • برای ارتباط بهتر با کشورهای دیگر به زبان نیاز داریم؛ این موضوع به خصوص برای مشاغل تجاری بسیار اهمیت دارد. 
  • بدون زبان انگلیسی در استفاده از بسیاری از ابزارها و نرم‌افزارها دچار مشکل می‌شویم. 
  • زبان انگلیسی، موقعیت‌های شغلی متنوع‌تری برای ما ایجاد خواهد کرد. 
  • یادگیری زبان‌های بین‌المللی، مانند انگلیسی، به شاغلین این امکان را می‌دهد که به راحتی در بازارهای جهانی فعالیت کنند؛ بنابراین اگر نیاز به سفر کاری خارجی دارید، حتما باید انگلیسی را بیاموزید. 
  •  یادگیری زبان به شاغلین این امکان را می‌دهد که با تفاوت‌های فرهنگی آشنا شوند و در محیط‌های چند فرهنگی بهتر عمل کنند؛ پس اگر می‌خواهید در خارج از کشور کار کنید، حتما در کلاس زبان ویژه شاغلین ثبت‌نام کنید. 
  • در کل، با یادگیری زبان جدید می‌توانید هوش ارتباطی خود را تقویت کنید و در نتیجه، عملکرد بهتری در شغل خود داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال پیشرفت شغلی و توسعه مهارت‌های خود هستید، همین امروز یادگیری را آغاز کنید. 

شاغلین برای آموزش زبان باید در چه دوره‌هایی شرکت کنند؟

افراد شاغل، نمی‌توانند مانند دیگران در هر کلاسی که می‌خواهند شرکت کنند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد پس از ورود به بازار کار، قید یادگیری زبان جدید را می‌زنند. به دلیل مزایایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، چشم‌پوشی از آموزش این زبان اصلا انتخاب خوبی نیست. هر شغلی که داشته باشید، می‌توانید از روش‌ها و دوره‌های زیر برای یادگیری انگلیسی استفاده کنید:

۱- دوره‌های آموزش خودآموز انگلیسی

اغلب کارمندان ترجیح می‌دهند در دوره‌های آموزشی خودآموز شرکت کنند تا در ساعات دلخواه به یادگیری بپردازند و کارشان دچار مشکل نشود. پیش از اینکه یادگیری خودآموز را شروع کنید، باید به نکته‌های زیر توجه داشته باشید:

  • حتما در یک آزمون تعیین سطح زبان معتبر شرکت کنید تا دوره و پکیج مناسب خود را پیدا کنید. 
  • از دوره‌های آموزش عمومی زبان انگلیسی شروع کنید و سپس در صورت نیاز، سراغ سایر دوره‌ها بروید. 
  • سعی کنید ساعت خاصی برای یادگیری تعیین کنید و به آن پایبند باشید؛ حتی اگر ۳۰ دقیقه در روز باشد. 
  • تمرین و ارزیابی مداوم را فراموش نکنید؛ عموم افراد هنگام یادگیری خودآموز، از تمرین غافل می‌شوند. 

در نهایت، سعی کنید نکاتی را بیاموزید که با کار شما در ارتباط باشند. با این کار می‌توانید نتیجه بهتری از آموزش بگیرید. 

۲- شرکت در کلاس‌های آموزش آنلاین

یکی از راه‌هایی که به کارمندان کمک می‌کند راحت‌تر به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند، شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی است. در این کلاس‌ها، نیازی به حضور در آموزشگاه نیست و می‌توانید از هر جایی که دوست دارید، در دوره‌های آموزشی شرکت کنید. 
مزایای شرکت در دوره‌های آنلاین به جای حضوری، شامل موارد زیر است:

  • در کلاس‌های آنلاین، می‌توانید سریع و در لحظه در کلاس حاضر شوید؛ بنابراین نیازی نیست پس از ترک محل کار خود، نگران نرسیدن به کلاس خود باشید. 
  • زمان کلاس‌های آنلاین، عموما منعطف است؛ یعنی می‌توانید در ساعت‌های خارج کار یا زمان استراحت خود در کلاس شرکت کنید. 
  • کیفیت و بازدهی دوره‌های آموزش آنلاین بسیار بالاست؛ زیرا زبان‌آموز خودش فضای کلاس را انتخاب می‌کند و می‌تواند به راحتی عوامل حواس‌پرتی را کاهش دهد. 
  • در موسساتی همچون سفیر گفتمان، کلاس‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری هزینه کمتری دارند. همچنین با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید هزینه‌های جانبی مانند حمل و نقل را کاهش دهید. 

بهتر است برای شرکت در کلاس‌های آنلاین از لپ تاپ، تبلت یا رایانه شخصی استفاده کنید؛ استفاده از گوشی هوشمند برای یادگیری مناسب نیست، زیرا امکان مشاهده دقیق و درست فایل‌ها در گوشی وجود ندارد. 

۳- دوره‌های مخصوص کارمندان

یکی دیگر از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای کارمندان، دوره‌هایی هستند که در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شوند. این دوره‌ها، به کسانی اختصاص دارند که در طول هفته، درگیری شغلی یا تحصیلی بسیار بالایی دارند و نمی‌توانند به هیچ عنوان در دوره دیگری شرکت کنند. کلاس زبان ویژه شاغلین در روزهای آخر هفته، می‌تواند به صورت آنلاین یا حضوری برگزار شود. انتخاب دوره‌های آنلاین برای کسانی که ترجیح می‌دهند روز تعطیل خود را در خانه بگذرانند یا امکان حضور در کلاس را ندارند، بسیار مناسب‌تر است. محتوای دوره‌های آموزش زبان برای کارمندان، عموما تفاوتی با دوره‌های زبان انگلیسی ندارد؛ مگر اینکه کلاس‌ها به درخواست سازمان یا موسسه خاصی برگزار شوند و حالت آموزش زبان حرفه‌ای داشته باشند. 

کلاس زبان ویژه شاغلین

شرکت در کلاس زبان سفیر برای شاغلین

 افرادی که مشغول به کار هستند و می‌خواهند بدون لطمه به کار، سطح زبان انگلیسی خود را بالا ببرند، می‌توانند در دوره‌های موسسه زبان انگلیسی سفیر که برای کارمندان و شاغلین برگزار می‌شود، شرکت کنند. در این دوره‌ها، صفر تا صد زبان انگلیسی به بهترین شیوه‌ها آموزش داده می‌شود. مزیت کلاس زبان برای کارمندان در سفیر، این است که این دوره‌ها کاملا منعطف هستند و فرد می‌تواند حین اشتغال به کار، در آن‌ها شرکت کند. 

  • برای شرکت در کلاس زبان سفیر برای شاغلین، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:
  • ابتدا وارد سایت سفیر شوید و در آزمون تعیین سطح عمومی بزرگسالان شرکت کنید. 
  • پس از این مرحله، وارد بخش دوره‌ها شوید و کلاس مورد نظر خود را انتخاب کنید. 
  • کارمندان باید در دوره‌های عمومی بزرگسالان در روزهای پنجشنبه و جمعه شرکت کنند. 
  • در صورتی که امکان مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید از خدمات آنلاین موسسه سفیر بهره‌مند شوید. 

به یاد داشته باشید که دوره‌های آموزشی عمومی موسسه زبان انگلیسی سفیر، برای تمامی افراد اعم از شاغل و غیر شاغل، با یک محتوای آموزشی برگزار می‌شوند. تنها موضوعی که باعث می‌شود سفیر برای شاغلین مناسب باشد، این است که زمان برگزاری کلاس‌ها در این موسسه تنوع زیادی دارد و می‌تواند با شرایط مختلف، منطبق شود. برای ثبت‌نام در دوره‌های موسسه سفیر گفتمان، وارد سایت Gosafir.com شوید و از بخش دوره‌ها، اطلاعات لازم درباره کلاس‌ها را بخوانید. در صورتی که به شعب سفیر دسترسی دارید، می‌توانید فرایند کسب اطلاعات و ثبت‌نام را به صورت حضوری انجام دهید. همچنین اگر درباره کلاس‌ها سوالی دارید، با شماره پشتیبانی موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

سخن پایانی
یادگیری زبان انگلیسی، برای تمامی افراد ضروری است و نباید آموزش آن را به زمانی که بیکار هستید موکول کنید. در صورتی که مشغله کاری زیادی دارید و نمی‌توانید در طول هفته در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید، بهتر است در کلاس زبان ویژه شاغلین در روزهای پنجشنبه و جمعه ثبت‌نام نمایید. کیفیت آموزش در این دوره‌ها تفاوتی با کلاس‌های عادی ندارد؛ تنها ساعات و روزهای برگزاری دوره، با وقت آزاد افراد شاغل انطباق بیشتری دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها