شهید گمنام کربلای ۵  همزمان با ایام  شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پس از تشییع در محوطه صداوسیمای استان گلستان خاکسپاری شد.
شهید گمنام کربلای ۵ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پس از تشییع در محوطه صداوسیمای استان گلستان خاکسپاری شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۶۲۰
نویسنده شبیر دائمی

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس  در گرگان تشییع شد .در  مراسم تشییع پیکر این دو شهید والامقام با حضور گسترده مردم شهیدپرور و قدرشناس، پس از اقامه نماز، از حسینیه عاشقان ثارالله گرگان به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) انجام شد.

این شهدا یکی 17 ساله، در عملیات خیبر - جزیره مجنون و دیگری 20 ساله، در کربلای 5 - شلمچه، به شهادت رسیدند. پیکر مطهر شهید 20 ساله، امروز در محوطه صداوسیمای گلستان به خاک سپرده شد.

پیکر پاک شهید گمنام دیگر، در محوطه پردیس دانشگاه جامع گلستان در شهر سرخنکلاته آرام  گرفت.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه صداوسیمای استان گلستان، پیامی صادر کرد.

در متن کامل پیام آقای جبلی آمده است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
خوشا آنان که جانان می‌شناسند
طریق عشق و ایمان می‌شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می‌شناسند

خوشا به حال همکاران گلستانی که گلی خوشبو از گلستان کربلای 5 را میزبانی می‌کنند. بی‌شک این حضور، صداوسیمای این استان را به شمیم روح افزای ایثار و شهادت، معطر خواهد کرد.

گرچه این شهید عزیز در زمین گمنام است، اما در عرش عظیم، نزد خداوند و اولیای الهی شناخته شده و مقرب است.از خداوند متعال می‌خواهیم که این شهید عزیز تازه تفحص شده، در روز محشر شفیع ما باشد و ما را در یوم الآخرت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها