مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در هنرستان تلاش گرگان:

آینده خوبی پیش روی دانش آموزان رشته حمل و نقل است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رشته حمل و نقل بعنوان رشته ای حساس و استراتژیک یاد کرد و گفت: آینده خوبی پیش روی دانش آموزان این رشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رشته حمل و نقل بعنوان رشته ای حساس و استراتژیک یاد کرد و گفت: آینده خوبی پیش روی دانش آموزان این رشته است.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۶۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان عادل مصدقی که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با معاونین و تعدادی از روسا و کارشناسان ستادی و مسوولان آموزش و پرورش استان در هنرستان تلاش شهرستان گرگان حضور یافت، اظهارکرد: هر چه دانش و تخصص و علم دانش آموزان در این رشته بالاتر رود، آینده روشنی برای کشور متصور می شود.
وی با برشمردن فلسفه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برای دانش آموزان ادامه داد: صنعت حمل و نقل در توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بسیار مهم است که وجود پایانه مرزی اینچه برون و مراوداتی که بین دو کشور ایران و ترکمنستان برقرار شده بر این مساله صحه می گذارد.
مصدقی گفت: هم اکنون در حوزه حمل و نقل کالا، مسافر و  ترانزیت بین الملل استان  180 شرکت حمل و نقل، 17 هزار راننده و 15 هزار ناوگان فعالیت دارند که خدمات آنها بطور مستقیم به خود مردم بر می گردد.
وی از مسوولان آموزش و پرورش استان خواست که از قابلیت های فکری دانش آموزان در کنار انجمن های صنفی و کارفرمایی طی نشست های اندیشه ورزی در قالب کمیته مشترکی استفاده شود.
به گفته مصدقی، در بخش راهداری نیز تمام فعالیت های راهداری در طول راههای استان مرهون تلاش طاقت فرسای همکاران راهدار است که در دمای منفی صفر درجه زمستان و گرمای طاقت فرسای تابستان به انجام ماموریت 
می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها