خرم آباد-جام جم آنلاین- رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیربار ترافیک برود
خرم آباد-جام جم آنلاین- رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیربار ترافیک برود
کد خبر: ۱۴۳۶۲۷۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از ایسنا مجید دریکوند اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، یکی از سه تقاطع غیرهمسطح است که در ابتدای شورای ششم برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: نیت ما این بود که کار را در راستای رضایت‌مندی مردم انجام دهیم چون سابق براین پروژه‌هایی در استان شروع شده بود که منجر به سلب اعتماد مردم شده بود.
رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه مکان‌یابی برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر انجام شد، گفت: همچنین سه نقطه بحرانی در بحث ترافیک در خرم‌آباد نیز احصاء شد که اولین نقطه خیابان شریعتی محل تقاطع خیابان کوی فلسطین و ۲۴ متری به سمت میدان امام(ره)، دومین نقطه تقاطع خیابان ۶۰ متری (بلوار ۶۰ متری به ورودی مسکن مهر) و سومین نقطه میدان کتاب در شهرک آذربایجان بود و بناست در این مناطق تقاطع‌هایی برای تسهیل رفت و آمد افراد احداث شود.
دریکوند گفت: هدف از ایجاد تقاطع در شهرک آذربایجان تسهیل و روان‌سازی مسیر از ورودی شهر خرم‌آباد به ۶۰ متری و سپس از مسیر بلوار ولایت(دره‌گرم) به سمت کرمانشاه است.
وی با بیان اینکه همچنین تقاطع شریعتی به عنوان گره ترافیکی به سمت خوزستان تسهیل و روان‌سازی خواهد شد، بیان کرد: مقدمات کار انجام شده و همه اعتبار آن از محل درآمدهای شهرداری خرم‌آباد و بخشی نیز از محل فروش املاک تامین شده است.
رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: برای این پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، با قرارگاه خاتم‌الانبیاء رایزنی اولیه در اواخر سال ۱۴۰۰ و اوایل ۱۴۰۱ انجام و با پای کار آمدن قرارگاه به صورت ویژه  عملیات اجرایی پروژه ادامه پیدا کرد و هم‌اکنون نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش بر این است که در ایام دهه‌فجر افتتاح و زیربار ترافیک برود.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد پایه‌های پل به اتمام رسیده و عرشه پل که فلزی در نظر گرفته شده در کارخانه ماشین‌سازی لرستان در حال ساخت است و تقریبا نیمی از عرشه‌ها ساخته و یک چهارم آنها نصب شده است و مابقی عرشه‌ها نیز در دست تولید و نصب هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها