رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت:

گزارشی از اعتبارات بی‌سابقه ۲۸ هزار میلیاردی کهگیلویه و بویراحمد

اگر بخواهیم دو سال دولت سیزدهم را با دولت‌های قبل مقایسه کنیم در این مدت از عمر دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ هزار و ۴۰۰میلیارد تومان از محل دو سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۷۳۴

 به گزارش جام جم آنلاین ،جهانگیر شاهینی  گفت‌:در چند سال اخیر پروژه‌ها کندی خاصی داشتند که به این دولت باز نمی‌گردد.

 وی بیان کرد: اگر بخواهیم دو سال دولت سیزدهم را با دولت‌های قبل مقایسه کنیم در این مدت از عمر دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۸ هزار و ۴۰۰میلیارد تومان از محل دو سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان اعتبار جدا از مسوولیت‌های اجتماعی نفت به بهمئی و گچساران است.

 شاهینی عنوان کرد: برای اینکه این اعتبارات تخصیص پیدا کند در حالت دوم و وزارت نقدینگی به آنها بدهد باید مسیر خود را طی کند که در این مسیر پس از تخصیص اعتبار تعیین تخصیص از سوی دولت با توجه به درآمدهای خود را آغاز می‌کند.

 وی گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که این یک امر بی‌سابقه است.

رئیس برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه‌های دارای اولویت حرکت‌های آنها کند بوده، پروژه‌های دارای ۵ حوزه اصلی به کار خود ادامه می‌دهند.

شاهینی بیان کرد: برای استادیوم ورزشی یاسوج در سفر ریاست جمهوری ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار گرفته شد.

وی افزود: هر سازمانی در سفر سهمی دارد و سهم سازمان برنامه و بودجه و نفت جمعا ۹۰۰۰ میلیارد تومان می‌باشد که از این میزان ۴ هزار و اندی نیز سهم وزارتخانه‌ها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه خاطرنشان کرد: وقتی این میزان اعتبارات تخصیص پیدا می‌کند اعتبارات سفر به وزارتخانه‌ها رفته و اعتبار ملی می‌شوند اینجا مدیران کل و دستگاه‌ها باید به دنبال تخصیص‌ها رفته و اعتبارات را برای حوزه‌های خود جذب کنند.

شاهینی اضافه کرد: یک همت مضاعف مبنی بر همکاری چند جانبه تمام دستگاه‌ها با سازمان مدیریت برنامه بودجه و استانداری را برای این امر طلب می‌کند.

وی گفت: برای ما تمام پروژه‌های استان مهم بوده و ۲۱ فصل آنها را پیگیری کرده‌ایم، همه بخش‌ها حتی ریزترین پروژه‌ها را جهت تخصیص اعتبار در نظر گرفتیم.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سهم شهرستانی را نیزدر این سفر تفکیک کرده‌ایم، در گچساران ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای سفر اعتبار وجود دارد که با سرجمع اعتبارات ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای این شهرستان اعتبار اختصاص داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها