کسب رتبه نخست گلستان درکاهش آمارجانباختگان سوانح رانندگی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خبرداد؛

کسب رتبه نخست گلستان درکاهش آمارجانباختگان سوانح رانندگی

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از آغاز رزمایش طرح زمستانه ۱۴۰۲ با هدف افزایش ایمنی جاده ها و آسایش تردد شهروندان در سه ماهه سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۹۹

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ مهدی خمر اظهار داشت: رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و با هدف برنامه ریزی و اجرای تدابیر اتخاذ شده در سه ماهه سرد سال برگزار شد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: این طرح هر ساله با توجه به بارش برف و باران و وقوع یخبندان در این مقطع از سال در سطح جاده‌ها اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: رزمایش طرح زمستانی پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با هماهنگی سایر دستگاه های مجری و نهاد های ذیربط با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی، کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی، ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و با اصلاح نواقص سال گذشته برگزار می شود.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل پلیس راه شمال استان و همکاری همه نهادها و دستگاه های مرتبط، همچنین با بهره گیری از تجارب سالیان گذشته از آمادگی لازم جهت خدمت رسانی مردم برخوردار و با بهره گیری از حداکثر توان موجبات رضایت مردم را فراهم آورده و امنیت خطوط تردد استان را ارتقاء دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها