۱۵شکایت‌ ۲تیم پرسپولیس و استقلال از یکدیگر بعد از شهرآورد۱۰۲

دربی بی‌کلاس‌ها!

پرسپولیس بعد از ۶ بازی طعم پیروزی را چشید

خروج سرخ‌ها از بحران

یک برد حداقلی در سخت‌ترین روزها، باز آرامش را به اردوی سرخ‌های پرسپولیس بازگرداند. آنها که بعد از ناکامی در رسیدن به پیروزی در ۶مسابقه متوالی، صدرنشینی در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر و همچنین فرصت صعود به دور یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و محکوم به پیروزی برابر هوادار بودند؛ نهایتا این اتفاق را رقم زدند.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۳۳
نویسنده رضا پورعالی - دبیر گروه ورزش
 
پرسپولیسی‌ها در کنار ششمین کلین‌شیت علیرضا بیرانوند به ششمین پیروزی خود در این فصل هم دست یافتند و با ۲۰ امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم جدول به استقبال شهرآورد پایتخت رفتند. سرخ‌ها دو برد اخیرشان در لیگ‌برتر را برابر دو تیم تهرانی پیکان و هوادار جشن گرفتند و حالا باید مهیای جدال با صدرنشین تهرانی جدول رده‌بندی شوند. این برد اولین پیروزی سرخ‌ها بعد از ۴۶ روز بود که خیلی میلیمتری و روی گل به خودی مدافع هوادار به دست آمد اما باعث شد گل‌محمدی هم نفس راحتی بکشد و هم آرامشی نسبی در اردوی تیمش حکم‌فرما شود. 
 
گل‌محمدی: بر استرس نبردن‌مان غلبه کردیم
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر هوادار با اشاره به بازی خوب و فنی‌ شاگردانش عنوان کرد که با انگیزه بالا و تمرکز زیاد توانستند بر استرس نبردن غلبه کنند. گزیده‌ای از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی، در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:
این سه امتیاز برای ما مهم بود چون در چند بازی قبلی نتیجه نگرفته بودیم استرس نبردن وجود داشت. در نیمه دوم تحت تاثیر سه امتیاز و حساسیت این بازی قرار گرفتیم. در زمان‌هایی بازی را به حریف دادیم و توپ‌هایی که لو دادیم زیاد بود. تیم حریف هم شایسته بود و حملات زیادی داشتند. ایرادی که می‌شد ازتیم‌مان بگیرم، این بود که نتوانستیم گردش توپ را در زمین آنها داشته باشیم به خصوص در نیمه دوم.  می‌توانستیم در نیمه دوم دو، سه گل بزنیم ولی کار را برای خودمان سخت کردیم. با این حال هر چه به انتها رسیدیم بچه‌ها خیلی خوب بازی را کنترل کردند و از آنها واقعا تشکر می‌کنم چون تحت فشار بسیار زیادی بودند. چند روز فرصت داریم به داربی فکر کنیم و خیلی خوب است که در روزهای آینده ریکاوری خوبی داشته باشیم. محتاج همبستگی و صمیمیت بیشتر در تیم هستیم. از لحاظ فنی تیم ما تیم خوبی است و این باور را دارم که بازیکنان ما می‌توانند در روزهای سخت خودشان را نشان دهند. دربی هم بازی همیشه حساسی بین هواداران است و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها