نخست‌ وزیر سوریه در دیدار با وزیر خارجه ایران:

نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد

نخست وزیر سوریه در کنفرانس خبری با معاون اول رییس جمهور:

تهران و دمشق از محور مقاومت تا تحقق اهدافش حمایت می‌کنند

نخست وزیر سوریه در کنفرانس خبری با محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری کشورمان گفت: تهران و دمشق از محور مقاومت تا تحقق اهداف آن حمایت می‌کنند.
نخست وزیر سوریه در کنفرانس خبری با محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری کشورمان گفت: تهران و دمشق از محور مقاومت تا تحقق اهداف آن حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، حسین عرنوس که به تهران سفر کرده است، پس از دیدار با محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری کشورمان، با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی با تاکید بر این که ایران و سوریه از محور مقاومت تا تحقق اهدافش حمایت می‌کنند، تصریح کرد، این سفر به منظور پیگیری تفاهم‌های قبلی بین ایران و سوریه در زمان سفر آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران به دمشق صورت گرفته است.

حسین عرنوس گفت: در نشست با معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران درباره روابط اقتصادی و همکاری بین دو کشور بحث و گفتگو کردیم.

نخست وزیر سوریه افزود: توافق‌های امضا شده بین دو کشور مورد توجه شخص من و دولت سوریه است.

وی از مقامات و ملت ایران به خاطر حمایت از سوریه تشکر کرد.

در این دیدار توافقنامه‌های همکاری در زمینه‌های مراودات تجاری با پول‌های ملی به جای دلار، بازسازی پالایشگاه‌های سوریه از سوی ایران و مذاکرات مربوط به توافق‌های گمرکی و مالیاتی با حضور حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه و محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مقامات دو کشور امضا شد.

نخست وزیر سوریه روز گذشته - ۱۷ آذرماه - به دعوت معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان و در صدر هیاتی بلندپایه وارد تهران شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها