برگی دیگر به افتخارات استان همدان در همایش روز جهانی خاک رقم خورد؛

تقدیر از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به عنوان سازمان برتر در حوزه حفاظت از خاک

از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در همایش روز جهانی خاک به عنوان سازمان برتر تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۶۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، در همایش روز جهانی خاک که روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر به رضا بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از زحمات و تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی در حوزه حفظ و حراست خاک همچنین اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این باره اظهار کرد: سرمایه اصلی و بستر مناسب برای هر نوع فعالیت کشاورزی خاک است لذا ضمن بهره‌برداری از این نعمت خدادادی وظیفه داریم اقدامات لازم برای حفظ و حراست از آن را در دستور کار داشته باشیم تا این مهم برای آیندگان حفظ شود.

بهراملو با بیان اینکه خاک و آب از مهمترین دغدغه‌ها در مدیریت همه جانبه کشاورزی استان است افزود: تعریف و اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه خاک ورزی و حفاظت از خاک با دقت و جدیت در سازمان جهاد کشاورزی همدان پیگیری می‌شود و یکی از اولویت‌های این سازمان به شمار می‌رود.

وی در ادامه تأکید کرد: در حوزه ترویج نیز تمام تلاش همکاران جهادی این است که مردم به ویژه بهره‌برداران از اهمیت خاک و لزوم اجرای عملیات‌های لازم برای حفظ و حراست از این عنصر حیاتی را سرلوحه اقدامات قرار دهند، از همین رو دلیل دو رویکرد اصلی اجرای طرح‌های خاک ورزی و حفاظت از خاک از یک سو و اطلاع رسانی از سوی دیگر مهمترین محور فعالیت‌ها در حوزه حفظ خاک است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: خاک بستر تولید غذا به عنوان مهمترین عنصر زندگی بشر است بنابراین با تمام قوا در تلاش هستیم خاک پاک و غنی حفظ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها