مسئول مرکز حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: نهضت جمع آوری اسناد شهدای این استان طی یک فراخوان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۹۹
 به گزارش جام جم آنلاین ،سرهنگ وحید مثنوی افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی، کمیته جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح و کنگره ملی شهدای استان پس از جنگ تحمیلی ماموریت جمع‌آوری، نگه‌داری و مستندسازی اسناد را برعهده گرفت.
وی بیان کرد: برای جلوگیری و پرهیز از دوباره کاری در راستای دست‌یابی متمرکز و بهینه به این اسناد، فراخوان نهضت جمع آوری اسناد شهدا اطلاع رسانی شد.
مثنوی هدف از اجرای این فراخوان را علاوه بر جمع آوری اسناد، نهادینه کردن منش و رفتار شهدا برای تاثیرپذیری در جامعه اعلام کرد و بر همکاری آحاد جامعه در جمع آوری این اسناد تاکید کرد.
این مسئول اضافه کرد: تکمیل مخزن اسناد مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح سختی‌های خاص خود را دارد و با تکمیل این اسناد برنامه ریزی بهتری در این زمینه انجام خواهد شد.
مثنوی اظهار کرد: نباید گذر زمان باعث شود که شهدا و پیشکسوتان ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شوند.
وی تصریح کرد: عموم مردم شهید پرور استان بخصوص خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان می‌توانند آثار و اسناد مربوط به شهدا را در قالب اسناد و آثار مکتوب، فیلم، عکس، دست نوشته، خاطره، یادداشت، آثارصوتی، مصاحبه، مستند و هرگونه اسناد مرتبط با شهدا به دبیر خانه این اسناد در یاسوج - میدان امام حسین (علیه السلام) – ابتدای شصت متری امام خمینی (ره) – مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح ارسال کنند.
وی شماره مجازی ارسال این اسناد در تمامی شبکه‌های داخلی را تلفن (۰۹۰۳۰۹۵۹۷۱۰) اعلام کرد.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، افزون بر ۱۰ هزار جانباز و ۳۱۷ آزاده تقدیم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها