مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ۱۶ کاروان سلامت از میان داوطلبان این جمعیت امسال به مناطق محروم استان اعزام شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ۱۶ کاروان سلامت از میان داوطلبان این جمعیت امسال به مناطق محروم استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۹۴

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: حسین خوئینی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن شناسایی مناطق محروم روستایی، اقدامات لازم برای کمک رسانی به روستاییان را در امور مختلف سلامتی به انجام می‌رساند.

وی با اشاره به ارائه خدمت به چهار هزار و ۳۲۷ روستایی، ادامه داد: تعداد داوطلبان اعزام به مناطق محروم استان در سال جدید ۳۰۵ داوطلب بود که برای کمک رسانی به مناطق محروم از جمله طارم سفلی، رودبار الموت غربی و شرقی بود.

خوئینی به توزیع ۳۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و یادآور شد: واحد‌های داوطلبی جمعیت هلال احمر استان با شناسایی خانواده‌های کم بضاعت در روستاها، اقلام معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال را نیز بین آنان توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین با اشاره به پویش بشر دوستانه و کمک ۹۰۰ میلیون ریالی مردم قزوین به شهروندان مظلوم فلسطینی گفت: از ۱۷ مهرماه گذشته پویش بشر دوستانه با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم غزه در سراسر کشور آغاز شده که در استان قزوین نیز تاکنون از این طرح حمایت خوبی صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها