پروژه‌های عمرانی در این شهر با وجود فراز و نشیب بسیار و تجربه چالش‌های جدی در حال اجراست که این طرح ها معضل ترافیک را در مرکز استان برطرف خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۷۸

 به گزارش جام جم آنلاین ،محمد امیر براهویی روز یکشنبه گفت: با اشاره به اجرای طرح‌های مدیریت ترافیک شهر در آینده‌ای نزدیک با تکمیل عملیات ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در سه نقطه پرتراکم شهری زاهدان، چالش‌های ترافیکی کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در سطح شهر زاهدان سه تقاطع غیرهمسطح در مسیرهای میدان خاتم، میدان کارگر و تقاطع شهید میرحسینی و خیابان آیت‌الله طباطبایی توسط شهرداری زاهدان در حال ساخت است.

شهردار زاهدان با اشاره به جانمایی ایستگاه‌های بین‌شهری به شمال و جنوب سیستان و بلوچستان در مناطقی مانند میدان فناوری و اطلاعات و میدان امام خمینی (ره) خمینی، افزود: زاهدان به عنوان شهری در مسیرهای مهم میان شهری و استانی شایسته برخورداری از ایستگاه‌های استاندارد برای مسافران است که این مهم توسط شهرداری زاهدان جانمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید و عاملی برای کاهش ترافیک و جلای سیمای شهر خواهد بود.

وی با اشاره به سنگ‌فرش شدن چهارراه رسولی زاهدان در آینده‌ای نزدیک، ادامه داد: هدایت موج ترافیکی این محدوده بعد از پایان طرح گردشگری و تجاری که در آن تمامی بازار سنگ‌فرش خواهد شد با بازگشایی معبر ورودی لشکر واقع در جلوی کنسولگری پاکستان، محقق می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها