شهید فخری‌زاده مواضع مختلف سیاسی را با تفکر ملی در کنار هم قرار می‌داد

نخ تسبیح منافع ملی

سال‌های زیادی است که ایران سربلند به همت جوانان برومندش تلاش بی‌وقفه‌ای را برای دستیابی به فناوری‌های مختلف آغاز کرده و بحمدا... توانسته است در صنایع مختلف ازجمله علوم و فنون پزشکی، هسته‌ای، نظامی و ... پیشگام باشد و به استقلال برسد.
کد خبر: ۱۴۳۳۵۱۶
 
برخورداری از این ظرفیت علمی رو به رشد مدت‌هاست که خار چشم دشمنان قسم‌خورده خارجی و متحدان داخلی آنها شده است. آنها با توطئه‌های مختلف ازجمله تحمیل جنگ، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهند ما را از این مسیر روشن منحرف کنند اما هیچ‌کدام از این تلاش‌های مذبوحانه نتوانسته اثری بر اراده پولادین فرزندان ایران گذاشته و آنها را از ادامه مسیر دلسرد کند. 
این مجاهدان از هیچ خطری ابا ندارند و با تمام قوا می‌کوشند تا قله‌های علم و آگاهی را فتح و به این وسیله راه نفوذ دشمن را مسدود کنند. شهید سرافراز محسن فخری‌زاده یکی از همین سربازان خوشنام است که سال‌ها در گمنامی می‌زیست و عمر پربرکت خود را وقف توسعه فناوری هسته‌ای کشور کرد تا این‌که هفتم آذرماه سال ۱۳۹۹ توسط رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. آمریکایی‌ها، وی را صندوقچه اسرار برنامه هسته‌ای ایران قلمداد می‌کردند. محسن فخری‌زاده از سال ۲۰۰۷ تحت عنوان «دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک» در فهرست تحریم‌شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت و نتانیاهو سال ۲۰۱۸ در یک برنامه تبلیغاتی چند بار نام این دانشمند شهید را تکرار کرد و از حاضران خواست این نام را به خاطر بسپارند و بدین ترتیب مقدمات برای ترور شهید فخری‌زاده برای چندمین بار مهیا و سرانجام این عملیات توسط موساد انجام و صنعت هسته‌ای ایران یتیم شد اما شاگردان و همرزمان این شهید گران‌قدر همچنان در این سنگر حضور دارند و با مجاهدت‌های شبانه‌روزی خویش در جهت سربلندی ایران قوی گام بر می‌دارند.
در این پرونده با برخی از همراهان و آگاهان درخصوص فعالیت‌های شهید فخری‌زاده به گفت‌وگو نشستیم تا ویژگی‌های این شهید بزرگوار را از ابعاد مختلف بررسی کنیم و نمای نزدیک‌تری از چهره شهید فخری‌زاده که سردار سلیمانی عرصه هسته‌ای نام گرفت، به مخاطبان عرضه کنیم. 
همرزمان شهید نیز همانند خود ایشان از سربازان گمنام هستند و به‌دلیل حساسیت نوع فعالیت‌شان از ذکر نام کامل، سمت و تصاویر آنها معذوریم و از این بابت از شما مخاطبان عزیر عذرخواهی می‌کنیم و مطمئنیم که به اهمیت این موضوع واقف هستید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها