راه پیشرفت ایران اسلامی، افزایش قدرت بازدارندگی است
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

راه پیشرفت ایران اسلامی، افزایش قدرت بازدارندگی است

مشاور فرمانده کل سپاه:

چهره واقعی صهیونیست‌ها برملا شد

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با آقای هنیه این بود که شما و مردم فلسطین استقامت کردید پس طبق سنت الهی پیروز خواهید بود.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۸۲
تعداد بازدید : 18

حمیدرضا مقدم‌فر افزود: یکی از موضوعات مهم در زمینه روشنگری درباره رژیم صهیونیستی، پرداختن به صفت نژادپرستانه و آپارتاید این رژیم است. مسئله آپارتاید موضوعی است که در دنیا یک فهم و ادبیات مشترک درباره‌اش وجود دارد و همه آن را پدیده‌ای قبیح می‌دانند و این آپارتاید رژیم صهیونیستی با آپارتاید آفریقای جنوبی در گذشته هم متفاوت است.

وی ادامه داد: در گذشته، در آفریقای جنوبی مسئله سیاه و سفید مطرح بود ولی در اینجا، صهیونیست‌ها هر قوم و نژاد و طایفه و زبانی غیر از خودشان را در حد حیوان می‌دانند و معتقدند فقط خودشان قوم برتر هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه  اظهار کرد: تئودور هرتسل که پدر صهیونیست‌هاست، اصلاً مذهبی نبود و اینها هم نژادپرستی‌شان اصلاً‌ بر مبنای دین و مذهب نیست و برای همین است که بسیاری از یهودیان دنیا و علمای آنها، با صهیونیسم مخالف هستند.

مقدم فر افزود: امروز به واسطه اقدامات خبرنگاران و فعالان حاضر در جبهه حق، چهره اصلی این رژیم و از آن مهمتر، حامیانش برای دنیا مشخص شده شده است. سالها پیش امام خمینی(ره) در این باره روشنگری کرد ولی الان دیگر همه ماهیت اسرائیل و حامیانش را می‌دانند و چهره واقعی لبیرال دموکراسی که با یک روکش زیبا از خودش یک چهره قابل قبول ساخته بود، نمایان شده و همه آن دست چدنی که زیر مخمل پنهان شده بود را دیده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها